Ksenony tak działają ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • panpiotus
    Classic
    • 2014
    • 19
    • Octavia II (1Z3)
    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

    Ksenony tak działają ?

    Wybrałem taki wariant:

    Warszawa - Płońsk - Sierpc - Lipno - Lubicz - Stolno - Świecie - Tuchola - Chojnice - Człuchów - Biały Bór - Koszalin - Kołobrzeg

    Trasa przebiegła bez najmniejszych problemów.


    słoń, wielkie dzięki za spis foto :!:

    fan, wielkie dzięki za podpowiedź z wariantem Lubicz - Stolno - Świecie - Tuchola - Chojnice

    btw
    poza tym przed Lipnem 358km czarna vectra z multikinem
  • Taxi-Driver
    Classic
    • 2012
    • 6

    #2
    Ksenony tak działają ?

    Pierwszy raz mam do czynienia z ksenonami i nie wiem czy tak powinno być czy mam coś spaprane. Chodzi o to, że przełącznik świateł ma trzy położenia (wyłączone, pozycyjne, mijania) i mi nawet w trybie wyłączonym zapalają się światła przy włączeniu zapłonu. Tak być chyba nie powinno? Dalej, w trybie pozycyjnych gasną i świecą pozycyjne i w trybie mijania też normalnie świecą mijania.

    Komentarz

    • kowal 2002
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 5161

      #3
      Tak ma być. Masz zapewne włączony tryb skandynawski, czyli światła mijania świecą od razu po przekręceniu kluczyka. Same ksenony nie mają tu nic do rzeczy ( jak byś miał zwykłe żarówki to było by dokładnie tak samo ).
      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

      Komentarz

      • Puchacz
        Moderator
        S_OCP Member
        • 2004
        • 1192
        • Superb III (3V3)

        #4
        Jak pisze kolega kowal 2002, to jest tzw tryb skandynawski, czyli swiatla mijania zawsze wlaczone. Zwroc uwage, zatrzymujac sie, po zgaszeniu silnika (ale z kluczykiem w stacyjce) na pozycji wylaczone przestaja swiecic, ale na pozycji mijania, dalej swieca, mimo zgaszenia slinika. To tez taka specyfika trybu skandynawskiego.
        Ja tu tylko sprzątam...

        Komentarz

        • Taxi-Driver
          Classic
          • 2012
          • 6

          #5
          Aha. Tryb skandynawski A da się to zamienić w tryb polski ?

          Komentarz

          • AdamB
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 8030
            • Octavia IV (NX3)
            • DKZA 2.0 TSI 190 KM

            #6
            Zamieszczone przez Taxi-Driver
            Aha. Tryb skandynawski A da się to zamienić w tryb polski ?
            Tak , Vagiem, na forum znajdziesz co i jak w dziale z poradnikami.
            Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

            Komentarz

            • piotrek_os
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 8160
              • Octavia II (1Z3)
              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

              #7
              Zamieszczone przez Taxi-Driver
              Aha. Tryb skandynawski A da się to zamienić w tryb polski ?
              tylko po co?? W sumie to masz tryb polski, bo u nas trzeba na światłach smigac. :diabelski_usmiech Wyłaczysz to ..... i jeszcze kiedys Ci mandatem przypomna :diabelski_usmiech
              Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

              Komentarz

              • Taxi-Driver
                Classic
                • 2012
                • 6

                #8
                Jestem tradycjonalista, nie lubię udziwnień Poczytam o tym Vagu. Ja to najchętniej bym wyjął ten przełącznik i uciął to co podaje niechciane napięcie.

                Komentarz

                • AdamB
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 8030
                  • Octavia IV (NX3)
                  • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                  #9
                  Taxi-Driver, odznaczasz tryb skandynawski VAgiem w kodowaniu i tyle. Nic nie trzeba obcinać.
                  Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                  Komentarz

                  • Jeżyk
                    Rider
                    • 2009
                    • 691

                    #10
                    Nie wiem czy w O2 jest tak samo jak w O1, to trzeba sprawdzić. Ja mam ten tryb skandynawski (w serwisie nazywany policyjnym :P) w O1 i jak wyjmę bezpiecznik bodajże nr 17 to jest normalne światło na 0 jest wyłączone zawsze. Być może masz tak samo, tylko może inny bezpiecznik?
                    Szerokiej drogi, jakakolwiek by ona nie była.

                    Komentarz

                    Pracuję...